Bombka Karczochowa - Śniegiem muśnięta zieleń

Dzisiejsza bombka to poczynania wczorajszego dnia :)
Średnica kuli styropianowej to 8cm. Po opleceniu wstążkami, średnica wzrasta do ok 9-10cm. Do tego oczywiście stojaczek, tym razem mniejszy, co w całości daje ok 13cm wysokości.

Bombka przedstawia się naprawdę elegancko. Ta biel w połączeniu z delikatną, wiosenną zielenią w kropki, daje w rezultacie niesamowicie przyjemny efekt. Mi osobiście kojarzy się z zasypanymi śniegiem drogami, lasami i... sankami! :))

Już trochę tęskno mi za lepieniem bałwana, wygłupami ze śnieżkami i spacerami w trakcie śnieżyc (oczywiście tych przyjemnych, bez wiatru ;) )... Hm.. stare, a  ... głupie :))

Pozdrawiam - jak zawsze z uśmiechem!

P.S. Wybaczcie za robocze zdjęcie, ale już nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją wam pokazać! :))


Komentarze

  1. Bombka śliczna i aż mi się święta zamarzyły :) Takie ciepłe, ale ze skrzypiącym śniegiem i romantyczną wieczorną aurą :)

    Nadal pamiętasz? Jak miło, od razu mi się cieplej na serduchu zrobiło! :) Za kciuki nie dziękuje! :)

    Pamiętam, pamiętam Twoją historię. Niczym z telenoweli :) Ja mam teraz taki problem z jednym chłopakiem, chciałam dać mu szansę i nie kończyć znajomości, ale chyba mi nie daje wyboru.
    Nie szukam już na siłę, same problemy z tego wychodzą ostatnio. Jest dobrze jak jest, mogę bawić się życiem :)

    "Otwórz oczy..." To takie oczywiste, a jak często o tym zapominam :)

    A co tam u Ciebie? Jak tam się wszystko potoczyło? :)
    PS. Nawet nie wiem jak się ucieszyłam jak zobaczyłam komentarz od Ciebie! Prawie pod sufit podskoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty