Lekkość Niebieskości

Czasem jest tak, że mam ogromną ochotę stworzyć jakieś maleństwo. Chodzę cały dzień i myślę, i myślę... Pomysł żaden do głowy nie przychodzi ale nagle dostaję olśnienia i aż doczekać się nie mogę kiedy dorwę się do kartek, wstążek, nożyka i wszystkich tych drobiazgów. Ależ radość wtedy mnie wypełnia :)
Tym razem, stworzyłam karnecik płaski, z kategorii Mini, z serii Lekkość Niebieskości o wymiarach 3,5 x 4,5cm. Miała to być kopertka ale karton inaczej się ułożył pod nożykiem i wyszło jak wyszło. Z tyłu można oczywiście zapisać kilka ciepłych słów.
Nie ukrywam, że w podobnym stylu powstanie kartka dla mojej Mamy Ani, której są dziś imieniny. Przy okazji, chcę wszystkim Aniom życzyć wiecznego i szczerego uśmiechu, który bedzie towarzyszył każdego dnia! :)


Pozdrawiam gorąco!

Komentarze

  1. Maleństwa po prostu piękne!:)

    Jak dobrze Cię znów usłyszeć, przeczytać, nie wiem jak to ująć :)

    Próbuję, próbuję z tym wojskiem i jakoś mi nie idzie. Mam już chwile zwątpienia, ale póki co się nie poddaje i za rok próbuję chyba ostatni raz. Mam też nadzieję, że w końcu uda mi się tą maturę poprawić, bo to w sumie najważniejszy element.

    Właśnie ostatnio chciałam zobaczyć czy coś naskrobałaś, ale wyskoczyło mi, że blog nie istnieje... Tym bardziej ucieszyłam się, że działasz teraz tutaj :)
    Nie ma już Jego? Ojoj :( A co się Kochana stało?!

    Ja na gadu rzadko bywam, ale możesz się odezwać bez obaw!:) Choć przyznam szczerze, że ja też często tak miewam, że bym napisała do kogoś, ale jakoś zawsze rezygnuję z tego pomysłu... Jutro wyjeżdżam i wracam we wtorek, ale jakby co to pisz! :) Z pewnością zawsze się znajdzie jakiś temat do rozmowy :) W to nie wątpię!

    Dziękuję bardzo za życzonka :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty