Przydasiowy Bazarek - można oszaleć!

Od kilku dni, jestem szczęśliwą członkinią grupy:


na jakże "wspaniałym" portalu jakim jest FB. Trochę drażniący już jest fejsbuk, jednak teraz bez niego- nie ma handlu, nie ma życia. To tam niestety ludzie dowiadują się o różnych informacjach i takich tam... A z resztą co ja tu będę się na ten temat rozwodzić ;)

Do grupy można przyłączyć się bez większych problemów. Akceptowany jest praktycznie każdy. Dziewczyny wystawiają wspaniałe rzeczy, za czasem praktycznie bezcen. Po co ma coś się marnować i zalegać w szafie, skoro ktoś, może jeszcze używać sobie dziurkaczy, stempli, różnych końcówek i wielu, wielu innych przewspaniałych rzeczy.
Zachęcam do dołączenia się do tej społeczności :) Atmosfera jest fantastyczna i typowo bazarowa :) Czasem, niektóre rzeczy znikają dosłownie po 3 minutach od momentu wystawienia- oj dzieje się, DZIEJE!

A moja twórczość... w chwili obecnej coś wena mi odeszła. Tworzę pewną rzecz, jednak maleństwa coś mi się w rękach nie układają i póki co, nic nie wstawiam. Ale obiecuję, poprawię się! :)

Pozdrawiam gorąco!

Komentarze

Popularne posty