II EDYCJA ALBUMÓW WĘDROWNYCH

I rusza pełną parą! Druga edycja Wędrasi. Zgłosiłam się i swój album stworzyłam.
Wymiary okładki to 16,2cmx16,2cm, a w środku karty o boku 15cm. Dogodne dla papierów tej wielkości :)

Puszczam swoje małe cudo w poniedziałek w świat. Mam nadzieję, że wróci do mnie przed świętami- ach, cóż to by była za radość, dostać go na święta! Ale to raczej tylko marzenia, bo w wydarzeniu bierze udział 15 osób, a każdy ma max 2 tygodnie na wpis. Ktoś zapewne się spóźni, ktoś przetrzyma... No ale cóż, mam nadzieję, że wróci :) Jak nie na te święta, to przed Wielkanocą, może już go będę miała w swoich rękach :)

Zdradzę tylko okładkę. Reszta jest owiana tajemnicą :) Zapewne jak tylko do mnie wróci, to pokażę całość -  przedstawię temat Wędrasia, to jak go zaprezentowałam i zapewne wpisy Dziewczyn również pokażę! Swoje poczynania w innych albumach, przedstawię dopiero jak albumy wrócą do właścicieli. Nie chcę psuć komuś niespodzianki ;)

Oto i ON! Mój pierwszy Wędraś!






Pozdrawiam jesiennie z uśmiechem! :)

Komentarze

  1. Ale tajemniczo... :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, chciałabym go dostać pierwsza ;>
    Z resztą na wszystkie się cieszę, że aż mnie uśmiech strzyka od szczerzenia zębów na samą myśl, że biorę w tym udział:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj i mnie już skręca od radości, że biorę w tym udział :)
    A tajemniczo musi być! :D Chociaż serio, temat nie jest taki bardzo trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne!! :)




    P.S. a ja wiem jak wygląda w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. marzenia-bez-konca4.bloog.pl8 stycznia 2013 21:49

    To musi być naprawdę świetna akcja! :)
    A co tam u Ciebie słychać Kochana? Wiem, wiem dawno mnie nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty