Kokardkowy wchodzi na nowy lvl!

Kochani!
Ostatnie pół roku to była dla mnie masa nauki, która w dalszym ciągu trwa i napędza mnie do działania, i podboju świata! Masa pomysłów, projektów... Chciałoby się aby doba miała przynajmniej 30h, a na sen mogłoby starczać zaledwie 5h :) Marzenia!
... ale przecież one się spełniają :)

Póki co, niech wszystko zostanie tajemnicą. Prezentuję Wam mały wstęp do tego, co będzie się działo. Mam nadzieję, że wszystko wypali!
3majcie kciuki mocno :)

Uśmiechu życzę! :)


Komentarze

  1. Marzenia się spełniają i trzeba też pamiętać, że nie ma rzeczy niemożliwych :) Jestem ciekawa co to za przedsięwzięcie, ale trzymam bardzo, bardzo mocno kciuki! :) ;*

    Wiesz, ostatni miesiąc mnie wiele nauczył. Spojrzałam na to wszystko z innej perspektywy, odpowiedziałam sobie na ważne pytanie: Co mi daje szczęście? W jakich momentach czułam się naprawdę szczęśliwa? I dzięki temu staram się żyć tak, by takich sytuacji było jak najwięcej :) Aaa i zaczęłam ćwiczyć, a to daje bardzo pozytywnego kopa! :D

    Ściskam mocno! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty