Ekologiczna torba śniadaniowa :)

Pomysł na nią zrodził się w mojej głowie, gdy zaczęłam nosić pojemniki z drugim śniadaniem i obiadem do pracy. Te wszystkie inne torby - niewygodne, pojemniki się przewracały, nie stały równo, co skutkowało albo wyciekaniem zupy, albo pokiereszowaniem pięknie ułożonych owoców na podwieczorek ;)
Jak to mówią: potrzeba matką wynalazku :)
Najpierw zrobiłam torbę dla siebie -prototyp- szczerze powiem nie do zdarcia! Służy nie tylko jako torba na pojemniki ale także solidne zakupy - kiedyś pokażę ją, tymczasem musicie uwierzyć - napakować tam można i z 10kg! :) Tylko z miejscem trochę gorzej (choć jest większa od pokazywanej dziś :) )
Dziś więc, chwalę się torbą na zamówienie :) funkcję ma tę samą - ma zmieścić drugie śniadanie, obiad i podwieczorek. Wymiary pojemników pobrane i tak oto powstała (mówiąc skromnie) piękna torba śniadaniowa! :) mieści co ma mieścić! Dodatkowo wszyłam klapę do zasłonięcia zawartości aby wścibscy pasażerowie nosa trzymali przy sobie :)
Klientka zadowolona bardzo, a co za tym idzie: rękodzielnik jak najbardziej też! :)
Co o niej myślicie? :) Ja to się zakochałam w takich torbach i mam ochotę teraz siedzieć i je szyć i szyć...! :)

Dobrego popołudnia moi Mili :)

Wymiary torby to: podstawa: 20cm x 26cm x wys. 27 cm 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty